assalamualaikum


Friday, March 25, 2011

Dia cintakan akukah?

Dia cintakah akukah?Ada kalanya bila memikirkan soal ini aku jadi keliru..apakah perasaannya sebenar terhadapku?Ada kalanya aku juga celaru...dia mencintaiku?Atau aku saja yang berperasaan begitu?Masa mula-mula kenal,dia selalu mengusik aku..tapi aku selalu wat do no...

Kalau aku tanya soalan kat kawan dia,mesti dia nak tau apa yg aku tanya kat kawan dia..bila ingat-ingat balik,dia sayangkan aku?Dia sukakan aku ke?okay,fine..aku jer yang perasan..tapi kenapa kalau dia diam,aku selalu teringatkan dia..kadang-kadang aku sendiri sedih..aku kecewa..mana taknya,dia kini makin menjauh..andailah benar perasaan itu,aku tak nak mengecewakan dia..

Aku di antara dua..antara persahabatan,,antara perasaan,,entahlah..aku terlalu keliru..bahkan celaru..ya Allah,andai benar perasaanku itu..tolonglah ya Allah..tolonglah berikan yang terbaik untukku...aku sedih..aku kecewa...tapi sejauh mana aku mampu menolak perasaan ini..

No comments:

Post a Comment