assalamualaikum


Thursday, March 24, 2011

Semua orang nak salahkan aku..ini tak kena itu tak kena.Yas yang aku respect pon dah jauhkan dri dari aku..But boleh tak tanya pada diri sendiri..Kenapa semua ni berlaku macam ni?Kenapa?Can u all just ur mind..think about all of this..i hate my teamworks very much except my Joanna..but those who said that i'm getting new,change..i'm fed-up on all of this...

Korang pikir korang baik sangat ke?Hebat?Korang backup orang yang salah...dia baru buat kerja sikit korang dah backup diorang!Bagus!Back up banyak2..back up...

Sedih giler lah..sedih sangat-sangat..Aku mintak maaf pon sebab mak aku suruh jer..tapi kalu korang pikir aku yang teringin sangat nak mintak maaf,boleh blahLAH!bERAMBUS...korang tanya aku apakah aku ni ada bermasalah?Aku ada masalah?Korang cermin diri korang dulu..Pikir!Jangan nak tuding jari jer,...

Korang pikir kepala korang jer..kalau hebat sangat why semua tajuk tuan aji reject..Tajuk aku jugak tuan aju amik..Tajuk korang?Tau pangkah reject,,but those thing is actually supposed pointed to both of u..u all de bersungguh2?Tak..kalu aku tak bagi tajuk tu,korang takkan wat apa-apa..but salahkan lagi,dapat kerja banyak..Korang ase cukup bagus?Hebat?Hei,,aku ni nak segroup dengan jannah memikirkan jannah jer..bukan 4 korang...


Menyampah!Menyampah!Giler2 menyampah...korang pompuan but then korang support orang len..Aku sedih sangat..korang tanya apa masalah aku,korang ingat aku dah gila ke?Dah gila?Memang aku gila..sebab korang semua yang jadikan aku gila..Korang tak pernah hargai what we all doing for u..aku print ade aku mintak balik duit aku?Tapi korang fotostat,mintak,.siap ngater aku lagi..bagus...tepuk banyak2...

No comments:

Post a Comment