assalamualaikum


Thursday, March 24, 2011

ah...apa hal??

sori..semalam dah banyak ajar aku macam-macam..that's y aku rasa aku kena stop comment wall dia..aku takut orang pikir kami ada apa-apa..sebab aku tak minatlah skandal murahan ni..kalu korang nak bergosip jangan libatkan aku dengan dia,sebab aku cakap terus terang,aku tak suka...

Dulu,aku ingat lagi after post mortem family day,dia usha pain..aku nampak dia macam berbunyik2(ala-ala ngorat tuh)..then timbul gosip dia dengan pain..sekarang rajin pulak dia nak like and chat ngan aku?Padahal kat wall pain,xda pon dia like..i wonder something..But secara logik,aku tak minat..kalau dia terbaca pon,sebab apa saya tak nak minat awak?Sebab awak dah ada pain,pain tuh kawan saya..n saya tak layak pon nak diminati awak..saya siapa..pain tu siapa..pain tuh lebih cantik awak..

Saya tak nak orang lain gelar saya perampas,padahal saya tak pernah pun mendampingi awak..Awak yang cari saya dulu kan..awak yang wujudkan diri awak dalam idup saya...Then,untuk apa saya jatuh hati pada milik orang lain..cuma hanya akan membuatkan saya lebih sedih...saya sedih,ada awak kisah..saya tak nak tengok pain sedih sebab awak..atau sebab saya..kalau bukan dengan pain pon,saya harap sangat awak dengan orang lain,bukan dengan saya...

mungkin awak sendiri tak ada perasaan pada saya..takpa awak..saya memang mudah jatuh hati,sebab tu lah saya makin takut dengan perasaan saya..kalau makin lebih,saya takut saya tak mampu nak hilang awak,saya takut...tapi,awak tak mungkin berperasaan pada saya..saya sedihke?saya gembira ke?

Dan sebab itu saya berundur diri..biarlah saya pergi menjauh..biarlah saya tak wujud lagi dalam hidup awak..

saya tahu awak tak salah..mungkin awak sendiri pon tak tahu..tapi,biarlah saya menolak perasaan ini awak..biarlah...andai ada jodoh,awaklah yang akan menyambut lafaz nikah untuk saya..prinsip itu jer saya pegang...

No comments:

Post a Comment