assalamualaikum


Monday, November 1, 2010

Mamat hensem depan meja

Hari ini exam its.Huhu aku ni asyik ngantok jer...padahal kurg persediaan..Geram oo..kalu ase nk tiba muka sendiri mau gak aku.Masa aku dlm dewan periksa...ah bfore tu aku ni kan jenis kalut.Tercari2lah slip exam.Aku exam sekali ngan Danny X factor...Huhu,jgn jealous beb..Dani duk pukul 2 dr aku.Gila2 jer aku nengok artis...best jer tgk muka dia..dia manalah tau..huhu aku dok perhatikan dya..aish,marah makwe dya kang kalu terbaca post aku ni..

Masa dlm dewan,de r sorg mamat ni punya hensem beb...hensem tahap artis korea tuh..yg muka natural punya,xmo yg plastik2 ni..Tau x masa aku duk dlm dewan,danny n the geng ambik master x silap aku..Tp sorg jer aku x berkenan..kwn kepada Danny.Yg sekelas ngan Danny ni..yg aku kabo hensem itulah/Fuh,hebat teh niru mamat ni...

Sekali pass kertas sesaat jer..pasang plan 3 minit..fuh,terbeliak mata aku.Nakal aku,aku nak lah jatuhkan pembaris biar suma tgk aku..t tertangkap ar mamat tuh..Mujur aku ni masih baik,,Kesian r kalu tertangkap..kena gantung o...Huh,takut aku..mmg berani mati punya adegan r...Meniru cekap gler..Muka hensem tp niru...patutkah?Xpatut2...

Aku suka yg sebelah dya..bagus jah..mana da niru...Danny pon keluar awal dr exam..dgn muka confident..Hebat r Danny...Yg aku geram kat kwn dya ni..aisy niru pulaklah dya,,,ee...ketuk baw tau..

Kan bagus kalu suma dlm hidup kita ni atas nama kejujuran...x perlulah nk tipu2...payah...kekg nk kerja nk aplikasi gak mende tuh..nk kena ada ilmu gak..mana leyh niru2 ni...Susah2 dpt masuk uitm..senang2 jer niru...demo ni nk oyaknya,kalu kito dok niru,manalah weyh pemahame kito...payah weyh...

Ilmu ni kalu dok ade dale at tu...bagi jah ke kengkawan..tp buke bg la la tuh..tokleyh r abe weyh./kalu dok sokmo niru guane jadiknya..hu berat2...tokse r ore bangso len kabo ke kito bangso melayu ni kuat te...niru..xmo deyh..kito kalu de masa kito usaha..x payahlah tru2 ni..kalu nk tru masa kuiz2 tuh...bleyh timbanglah sikit walupun x bek..tp kalu gak pekso beso ni bhaya r weyh...bhaya...yokselah kna gantung ke uitm..sem depe,tokleyh amik subjek tu..tok molep r...

Ok r weyh...tu jah aku nk kongsi..Dop semestinya muka tok hensem tu dop bek...kdg2 jauh lbih baik...nite..salam..

No comments:

Post a Comment