assalamualaikum


Sunday, November 14, 2010

merdeka...~~~

Ari ni aku merdeka untuk sem yg ketiga.Entahlah exam sem ni x brapa bez.X brapa xcited nk laluinya.Huhu,glr beb org x tdo sehari.Sejam jer aku tdo.Memang bengkakler mata aku.Huhu,kalu korang tengok dah macam mata ikan buntal dah..tp kan,memang buntal pon.Mata aku memang besar.Gler x tdo,ase cam nak nangis jah...huhuhu,seyes xmo dah...hahaha:D

Malam ni pon mala style happy ending gitu.Tgk citer..adeilah..aku plak nk mula tulis.Nak sambung citer novel aku tuh.Adei,aku kekurangan ide ar beb..de x sape2 nk sumbangkan idea kat aku?Caya r..huhu,x larat.Letiih dah.

Malam ni nk sambung tulis.Tp buz skit.aku nk kna ngemas bilik.Bnyak mende nk wat.Nak lipat baju.De x sape2 nk tlg lipatkan baju..hik3 pemalas tol r aku ni/Nak wat cmna bab pakaian ni hhehe...aku malas sikit r.Boring la...ngantuk gler ni..

Malam ni pas nk wat keje,ak nk tdo.Pliz,jgn sape2 ngaco ak nak tido.Sape kaco akuu tabuh dia.lenyek dya.Aku mmg suka gler blasah org ni.Huhu bajet taw silaT.Hik3..biar r..kita psstt perempuan jgn tunjuk kelemahan kiter.Tunjuk jer slamba rock badak blasah org...kata jer kat mulut padahal x pon,,,huhu

No comments:

Post a Comment